Frederiksborg Amts Garderforening

Stiftet den 12. december 1910. Landsskydning på 15 m 13 medlemmer fik orden i sagerne - de deltog i landsskydningsarrangementet. Se billederne fra generalforsamlingen d. 5. februar i Galleriet. Download hæftet med fuglekongernes platter Se under Om foreningen Historie.

OVERVIEW

This web page frederiksborgamtsgarderforening.dk currently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have explored five pages inside the website frederiksborgamtsgarderforening.dk and found one website associating themselves with frederiksborgamtsgarderforening.dk. There is one public media accounts linked to frederiksborgamtsgarderforening.dk.

FREDERIKSBORGAMTSGARDERFORENING.DK RANKINGS

This web page frederiksborgamtsgarderforening.dk has seen variant quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for frederiksborgamtsgarderforening.dk

Traffic ranking (by month) for frederiksborgamtsgarderforening.dk

Traffic ranking by day of the week for frederiksborgamtsgarderforening.dk

Forside - Køge Garderforening Garderforeningen, Køge, Omegn, Livgarden

Velkommen til Køge og omegns Garderforenings hjemme side. Tegns modtager ved årets generalforsamling. Af Admin Vist 233 gange. Aring;rets generalforsamling blev afholdt i Marinestuen på Køge Havn. Og traditionen tro blev der uddelt års tegn. Tegns modtager ved årets generalforsamling.

WHAT DOES FREDERIKSBORGAMTSGARDERFORENING.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of frederiksborgamtsgarderforening.dk Mobile Screenshot of frederiksborgamtsgarderforening.dk Tablet Screenshot of frederiksborgamtsgarderforening.dk

FREDERIKSBORGAMTSGARDERFORENING.DK HOST

Our parsers identified that a single root page on frederiksborgamtsgarderforening.dk took five hundred and fifty-three milliseconds to load. We could not discover a SSL certificate, so we consider this site not secure.
93.191.156.13

I found that this domain is utilizing the Microsoft-IIS/10.0 operating system.

Frederiksborg Amts Garderforening

DESCRIPTION

CONTENT

This web page frederiksborgamtsgarderforening.dk states the following, "Landsskydning på 15 m 13 medlemmer fik orden i sagerne - de deltog i landsskydningsarrangementet." We saw that the webpage also stated " Se billederne fra generalforsamlingen d." It also said " Download hæftet med fuglekongernes platter Se under Om foreningen Historie."

VIEW SIMILAR WEB SITES

FrederiksborgCentret FrederiksborgCentret med fokus på oplevelser

Super Senior det gode liv. Er du vores nye kollega? Udstilling af udsmykkede kranier fra Hillerød Kunstdage 2016. Liva en cabaret om frihed. Super Senior det gode liv. Lone Hertz -foredrag med brunch. Jan Hertz-stand Up med brunch.

Det Nationalhistoriske Museum

Frederiksborg Slot ligger midt i Hillerød. Slottet blev bygget af Christian 4. i 1600-tallets første årti som Nordens største renæssanceanlæg. Det overdådige pragtslot er rigt på detaljer og imponerende kunsthåndværk, såvel ude som inde. Slottet rummer Det Nationalhistoriske Museum og udgør et enestående udflugtsmål med mulighed for store kulturelle oplevelser, havevandringer og sejlture. Tlf 48 26 04 39.

Frederiksborgský kůň - konicci.cz

Král dánský a norský, zakládal hřebčín, ještě zřejmě netušil, že jeho chovné plemeno frederiksborgského koně. Se stane ve své době velice vyhledávaným nejen po celém Dánsku, ale i po celé novověké Evropě. Byl vůbec nejstarším známým v Dánsku. O několik set let později, v 19. století, byl chov rozšířen o arabské a anglické polokrevníky. Od tohoto století se setkáváme s moderním frederiksborgem. Je silný, pevné kostry; v kohoutku měří okolo 163. Je svalnatá a široká, nohy jsou pevn.

Frederiksborg Trop Forside

Udover at bibringe børnene en lang række praktiske færdigheder skal spejderlivet hos Frederiksborg Trop, udvikle deres forståelse og ansvar for medmennesker, miljø og samfund. På de større alderstrin indgår konkurrence mellem.

Frederiksborg Horse Farm - Equine Reproductive Services

The Frederiksborg Horse Farm is a full service horse breeding facility with the most modern equipment available. We offer equine artificial insemination services to include, horse boarding and equine semen collection facilities, equine semen collection, equine semen freezing, and equine semen storage with world wide shipping. Frederiksborg Horses are now available in the United States! 23515 E 6th St.